Witamy na największym forum rowerowym w Łodzi.Tu znajdziesz wszystkie odpowiedzi na pytania rowerowe, praktyczne porady, informacje o wydarzeniach

 
Awatar użytkownika
morales

Nowicjusz
Autor tematu
Posty: 11
Rejestracja: 24 maja 2017, 11:49
Imię: Pawel

aplikacja z trasami

12 cze 2017, 10:14

czy ktos moze polecic jakas fajna apke na smartfona pokazujaca fajne trasy rowerowe?


 
Awatar użytkownika
pszemoo

Maniak
Posty: 180
Rejestracja: 05 paź 2016, 22:49
Mieszkam w: Łódź
Imię: Przemek

Re: aplikacja z trasami

12 cze 2017, 17:11

Proponuje Traseo, można znaleźć ciekawe trady wraz z opisami i fotkami.
Ewentualnie Strava i poszukiwanie lokalnych segmentów albo tras innych użytkowników i inspirowanie się nimi ;)


pszemoo
 
Awatar użytkownika
karolk

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 08 cze 2017, 23:25
Imię: Karol

Re: aplikacja z trasami

12 cze 2017, 18:11

Endomondo ma też taką opcję


 
Awatar użytkownika
morales

Nowicjusz
Autor tematu
Posty: 11
Rejestracja: 24 maja 2017, 11:49
Imię: Pawel

Re: aplikacja z trasami

20 cze 2017, 13:54

Traseo jest fajne ale przyjmuje wlasciwie kazda zgloszona trase bez weryfikacji, a  czesc jest z kolei slabo opisana. Sprawdze jeszcze to endomondo. Dzieki!


 
Awatar użytkownika
pszemoo

Maniak
Posty: 180
Rejestracja: 05 paź 2016, 22:49
Mieszkam w: Łódź
Imię: Przemek

Re: aplikacja z trasami

20 cze 2017, 14:18

To fakt, raczej nie weryfikują tras. Ale tak, żeby zerknąć i samemu coś zaplanować, wystarczy ;)


pszemoo
 
Awatar użytkownika
morales

Nowicjusz
Autor tematu
Posty: 11
Rejestracja: 24 maja 2017, 11:49
Imię: Pawel

Re: aplikacja z trasami

04 lip 2017, 10:50

czekam az pojawi sie jakas naprawde super aplikacja :)


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości
 

 

Zaloguj się  •  Zarejestruj się